مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

هدف از این مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 110
حجم 427 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

با توجه به جهانی شدن تولید کالاهای تقلّبی، تولید کالاهای تقلبی با برندهای معتبر و شناخته شده که مصرف کنندگان خاص خود را دارند بسیار متداول تر از برندهای معمولی می باشد. مصرف کنندگان ضمن این که کالا را خریداری می کنند، همچنین ارزش های نمادینی که این کالاها با خود دارند را نیز خریداری می کنند. این امر خصوصاً در مورد کالاهایی که دارای برند های معتبر هستند و مصرف کنندگان چنین ارزشهایی را بر ویژگی های عملیاتی آنها ترجیح می دهند، بسیار مشهود و مؤثرتر است.

 

 

بنابراین برند هر بنگاه با ارزشترین دارایی و منبع درآمد آن بنگاه به حساب می آید. امّا زمانی که یک برند در بازار شناخته می شود و به موفقّیت دست پیدا می کند این احتمال وجود دارد که دستخوش جعل وتقلّب شود (مالدونادو و هیوم  ، 2005). جعل وتقلّب شامل تولید، بسته بندی، برچسب زدن  و نشان تجاری محصولاتی است که شباهت زیادی به محصولا اصلی دارند(فو و تی ،2009).

 

 

حقیقت این است که کالاهای تقلّبی از برندهای معتبر در همه جای دنیا و از جمله ایران به راحتی در دسترس بوده و  باعث تشویق مصرف کنندگان به خرید این محصولات به جای محصولات اصلی می شوند. امّا مسئله اصلی تولید این نوع کالاها نیست، بلکه تقاضایی است که مصرف کنندگان برای این محصولات دارند و باعث به وجود آمدن بازار برای این نوع کالاها شده است. بنابراین دلیل این که چرا مردم تمایل به خرید محصولات با برند های لوکس ومعتبر دارند می تواند به عنوان یک شاخص مهم ما را در درک اینکه چرا آن ها محصولات با برندهای تقلّبی را خریداری می کنند، کمک کند(ویکاکس و همکاران ،2009).در سال های اخیر، خرید برندهای تقلبی بطور گسترده ای مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است (بیان ،2009).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-1- مقدّمه    2    
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    4
1-4- اهداف تحقیق    6
1-5- سؤال تحقیق    6
1-6- فرضیه‌های تحقیق    6
1-7- روش تحقیق    7
1-8- روش گردآوری اطلاعات و داده‌ها    7
1-9- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق    8
1-10- جامعه و نمونه آماری    8
1-11- واژه‌ها و اصطلاحات بکار گرفته شده در تحقیق    9

 

 

2- فصل دوم    11
2-1 مقدمه    12
2-2- فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده    14
2-3- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید    15
2-3-1- عوامل فرهنگی، اجتماعی و گروهی    16
2-3-2- عوامل روانی و فردی    17
2-3-3- عوامل موقعیتی    19
2-3-4- عوامل آمیخته بازاریابی    20
2-4- تئوری‌های مربوط به رفتار مصرف کننده    20
2-5- مبانی نظری    23
2-5-1 تعریف برند    23
2-5-2- تعریف تقلب    24
2-6- تاریخچه کالاهای تقلبی    26
2-7- پیامدهای اقتصادی- اجتماعی تقلب    29
2-8- علل رشد کالاهای جعلی و تقلبی    30
2-8-1 فناوری بالا با هزینه کم    31
2-8-2- جهانی سازی و کاهش موانع تجاری    32
2-8-3- نقش مصرف کننده    33
2-8-4- گسترش کالاها و بازارها    34
2-8-5- برندهای قوی (معتبر) شناخته شده در سطح جهان    36
2-8-6- اراده ضعیف در سطح ملی و بین المللی    37
2-8-7- تعرفه و مالیات بالا    37
2-9- تعریف کالاهای با برند لوکس یا معتبر    38
2-9-1- مصرف کالاها با برند لوکس    39
2-9-2- کالاهای مبتنی بر برند لوکس و تقلبی    40
2-9-3- تأثیر برندهای لوکس تقلبی بر برندهای لوکس اصلی و مصرف کنندگان    41
2-9-4- عامل اولیه شکل دهنده نگرش یا نیّات مصرف کنندگان    42
2-10- نگرش مصرف کنندگان نسبت به تقلب    43
2-11- قصد خرید    45
2-12- تصویر برند    46
2-12-1- مؤلفه‌های تصویر ذهنی برند    47
2-13- شخصیت برند    49
2-13-1- چگونگی ساخت شخصیت برند    51
2-14- ویژگی‌های ادراک شده محصول    52
2-15- مزایای ادراک شده    52
2-16- درگیری محصول    53
2-16-1- آگاهی از رده محصول    53
2-16-2- تمایز میان برندهای موجود در یک رده از محصول    53
2-17- دانش محصول    54
2-18- ریسک ادراک شده    55
2-19- پیشینه تحقیق‌های انجام شده    56
2-19-1- تحقیقات داخلی    56
2-19-2- تحقیقات خارجی    57
2-19-2-1- تحقیقات موتینهو    57
2-19-2-2- تحقیقات شاهین    58
2-19-2-3- سایر تحقیقات    60
2-20- مدل مفهومی تحقیق    66

 

 

فهرست منابع  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

خرید فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

خرید پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

خرید پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دریافت مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

خرید فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

خرید مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از download

دانلود مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

خرید پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دریافت فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دریافت فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

خرید فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

خرید کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از www

دانلود مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

خرید فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

خرید فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

خرید فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دریافت فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

خرید فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دریافت فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دریافت فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از word

دریافت تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

خرید تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود پروژه مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دریافت مقاله مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود فایل مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

خرید کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

دریافت فایل word مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free

خرید تحقیق مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از free


مطالب تصادفی