مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 64
حجم 2701 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

عبارت هاي تبليغات موبايلي  و بازاريابي موبايلي عبارت هايي نيستند كه صريحا تعريف شده باشند و به نظر مي آيد اين عبارت هاي متفاوت،به پديده اي مشابه اشاره دارند.به عنوان مثل كلكوتا و رابينسون  عبارت تبليغات موبايلي را در هنگام اشاره به پخش پيام ها و ترفيعات  استفاده نموده اند. در همين راستا استانفورد و گيلسون  از عبارت تجارت موبايلي و عبارت تبليغات موبايلي، براي اشاره به يك مفهوم استفاده نموده اند علاوه بر تنوع مفهومي وتعدد استفاده ها،روابطي كه عبارت هاي مورد استفاده با ساير مفاهيم دارند روشن نگرديده است (Carroll et al., 2007,P: 81).

 

 

برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:

•    تبليغات موبايلي هر شكل از بازاريابي،تبليغات يا ترفيع و فروش ،كه مشتريان را مورد هدف دارد واز طريق كانال موبايل اجرا گردد (Tsang, 2004, P: 67)
•    ارتباطات بي سيمي كه از طريق گوشي همراه به مشتريان مي رسند (Scharl et al..,2005,P: 162). 

 

 

عنوان این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی می باشد که در بخش اول مبانی نظری تبلیغات موبایلی مورد توجه قرار گرفته است و در بخش دوم به پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازیم.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

1-1)    مقدمه    5

1-6)    چارچوب نظری تحقیق  تبلیغات موبایلی    10

شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق  تبلیغات موبایلی (Zhang et al.., 2012)

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی  تبلیغات موبایلی    17

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق  تبلیغات موبایلی    21

بخش اول: تبلیغات موبایلی    22
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    23
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    23
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    24
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    26
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    27
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    28
2-3-4) تبليغات موبايلي    28
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    29
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    31
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    34
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    34
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    36
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    38
•    سودمندی ادراک شده    38
•    سهولت استفاده ادراک شده    40
•    شرایط تسهیلی    40
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    41
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    43
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    44
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    44
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    46
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    48
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    50
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    50
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    51

 

بخش دوم: پیشینه تحقیق  تبلیغات موبایلی    54

مطالعات خارج از کشور:    54
مطالعات داخل کشور:    58
منابع و مآخذ    60
منابع لاتین:    62


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی از free


مطالب تصادفی