مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 238 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود.  CRM  مخفف عبارت  Relationship Management Customer به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM  با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد.

 

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.كسانوف ( 2000 )، مديريت ارتباط با مشتري را به عنوان يك راهبرد در سطح سازمان كه براي بهينه كردن سوددهي و درآمد و رضايت مندي مشتريان با سازماندهي براساس گروه هاي مختلف مشتريان، ترويج رفتار رضايت مندانه وارتباط فرايندها از مشتريان تا تامين كنندگان تعريف مي كند و بيان مي دارد كه سرمايه گذاري در مديريت ارتباط با مشتري، باعث درك بهتر، دسترسي بيشتر وتعامل موثرتر با مشتري از طريق كانال هاي مختلف مي شود (وكيلي فرد  و همکاران،1387) .

 

آن ها مديريت ارتباط با مشتري را فلسفه و نظم مديريتي مي دانند كه بر مشتريان در تمام حوزه هاي سازمان تمركز مي كند .بنابراين، اين رويكرد به شكل قابل توجهي با رويكردهاي بازاريابي و سنتي متفاوت است. اين موضوع، ساختار، فرهنگ و فلسفه مشتري مداري را در سازمان توصيف مي كند و در قالب مفهوم كلي آن شناخته مي شود. اين مفهوم شامل چهار جزء راهبرد، فرايند، افراد و فن آوري است.راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای سه کارکرد یا جزء اصلی و محوری بازاریابی، فروش و خدمات می‌باشد.
 

 

البته مولفه های بسیاری برای مدیریت ارتباط با مشتری مطرح است لیکن بسیاری از دانشمندان معتقدند که بایست این ارتباط بامفاهیم اعتماداحساسات و تعهد گره خورده باشد.مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي انتخاب ، نگهداري و اداره كردن مشتريان ، به منظور ايجاد ارزش در دراز مدت مي باشد. سيستم مديريت ارتباط با مشتري، ‌يك راهكار تجاري از طريق نرم‌افزار و فنوني كه براي كمك بيشتر به مديريت مؤثر ارتباطات مشتري در كانالهاي مستقيم يا غيرمستقيم مرتبط شده‌اند،‌ مي ‌باشد. مديريت ارتباط با مشتري از بازاريابي يك به يك به منظور سفارشي كردن محصولات براي مشتري استفاده مي كند. كه شامل يك فرآيند جمع آوري داده پيوسته در تمام مدت  تماس با مشتري و سپس تبديل اين داده ها به دانش براي ايجاد ارتباط موثرتر با مشتري در جهت سودآوري بيشتر مي باشد. كليد موفقيت يك شركت در مديريت ارتباط با مشتري داشتن داده هاي زياد از مشتريانش نيست بلكه چگونگي كاربرد آنها توسط شركت مهم است( جین و همکاران،2003).

 

 

از طرف دیگر می توان آن را یک عنصر عریض و پهناور محاوره ای دانست که چهار مرحله کلیدی کسب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری و تمایز مشتری را در بر می گیرد که در این میان حفظ مشتری به عنوان مهمترین عنصر شناخته شده است زیرا نگهداری مشتری موجود حدودا پنج برابر ارزان تر از کسب مشتری جدید تخمین زده شده است (نوویسویس و مکاران،2006). علاوه بر این در صورتی که مدیر سازمان بین مشتریان از لحاظ سلیقه و نوع درخواست آنها تمایزقائل شود موجب می شود که کسب مشتریان جدید با پیشنهاد مشتریان فعلی افزایش یافته و این چرخه همچنان در گردش باشد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-8)  تعریف اصطلاحات و واژگان    7
1-8-1) تعاریف نظری    7
1-8-2) تعاریف عملیاتی    9
1-9)  مراحل اجرایی تحقیق    12
فصل دوم:  مروری بر ادبیات و پیشینه ی تحقیق    13
2-1)  بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق    14
2-1-1)  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    14
شکل(2-1). سه جزء محوری مدیریت ارتباط با مشتری    16
جدول(2-1). عناصر كليدي مديريت ارتباط با مشتري    17
2-1-2)  مشتری مداری    17
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-2) بخش دوم :  مروری بر پژوهش های  انجام شده    21
2-3)  بخش سوم : مدل مفهومی تحقیق    27
شکل(2-2). تقسیم بندی انواع متغیرها براساس رابطه شان در یک تحقیق    29
فهرست منابع    34
منابع فارسی    34
منابع غیرفارسی    36

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 از free


مطالب تصادفی