مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 71 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی  بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری فناوری رسانه های اجتماعی :

مقدمه
با شدت گرفتن رقابت بين شركتها و نزديك شدن آميخته بازاريابي بنگاهاي مختلف به يكديگر فلسفه فروش كارايي خود را از دست داد. شركتها ديگر فقط به دنبال جذب مشتري جديد نبودند بلكه حفظ مشتريان و تبديل آنها به مشتريان وفادار يكي از اولويتهاي كاري هر سازمان شد.مديريت ارتباط با مشتري رويكردي چند جانبه به بازاريابي، فروش و مراقبت از مشتري است. سازمان ها از CRM به منظور ايجاد وفاداري مشتري و بهبود عملكرد سازماني بهره مند مي شوند.

 

رسانه‌هاي اجتماعي به‌عنوان مهم‌ترين ابزارهاي ارتباطي فضاي مجازي در سال‌هاي اخير، دنياي تجارت و بازاريابي را تحت تأثير قرار داده‌اند. آمارها نشان مي‌دهد در ميان شيوه‌هاي گوناگون بازاريابي آنلاين، به‌كارگيري انواع مختلف رسانه‌هاي اجتماعي در سال‌هاي اخير رو به‌رشد بوده است. رسانه هاي اجتماعي نه از نظردر دسترس قرار دادن افراد يا به معناي دقيق تر مشتريان، بلكه به منظور دستيابي به اطلاعات با ارزش در خصوص تمايل و عدم تمايل آنها به محصولات و توليدات مختلف حائز اهميت مي باشند. مفهوم اين موضوع را مي توان در CRMاجتماعي (Social CRM) جستجو نمود, جايي كه مشتريان پاسخ هاي مربوط به محصولات و خدمات را از طريق رسانه هاي اجتماعي به دست مي آورند و نه از طريق فروشندگان و توزيع كنندگان محصولات و خدمات. .(سراجی و حاتمی، 1390، ص 3)

 

 

 

-تعریف رسانه اجتماعی
به رغم گستردگی تعریف رسانه اجتماعی، نقطه تمرکز اغلب آن ها بر دو عنصر اشتراک گذاری و تعامل است. برخی از تعاریف، تولید و انتشار محتوا را برجسته تر کرده اند و رسانه اجتماعی را رسانه ای دانسته اند که امور تولید ویدئو، صدا، متن یا چند رسانه ای در آن توسط کاربران انجام می شود و در محیط اجتماعی منتشر و بین همتایان به اشتراک گذارده می شوند، مانند وبلاگ، ویکی، یا سایت های میزبان قطعات ویدئویی (Capilanou and Bottlepr,2010)

 

 

این تعریف مصادیق رسانه اجتماعی را تعیین کرده و آن را شامل سایت هایی می داند که براساس مشارکت کاربر و تولید محتوا توسط کاربر شکل گرفته اند. در تعریفی دیگر رسانه اجتماعی، به هر نوع سایت با خدمات تحت وب دانسته شده که دارای ویژگی اجتماعی بودن است (Webtrends,2011) در یک جمع بندی می توان گفت رسانه اجتماعی رسانه ای است که برای تعامل و انتشار محتوا در محیط اینترنت از طریق تعامل اجتماعی طراحی شده، دسترسی پذیری بسیار بالایی دارد و از تکنیک های انتشارمقیاس پذیر در آن استفاده شده است (خانیکی و بابائی،1390،156).

 

 

شبکه هاي اجتماعی از گروه هایی عموماً فردي یا سازمانی تشکیل شده که ازطریق یک یا چند نوع از وابستگی ها به هم متصل اند و در بستر یک جامعه اطلاعاتی پیچیده، کارکرد مؤثر شبکه همگرا را تصویر میکنند و موفقیت ومحبوبیت روزافزون آنها به دلیل داشتن رنگ وبوي اجتماعی است (رحمان‌زاده،1389،ص 24).رسانه اجتماعی به مثابه یک دسته ابزار های مبتنی بر اینترنت است که بر بنیان ایدئولوژیکی و فناوری وب استوار هستند و به کاربران امکان تولید محتوا و مبادله آن را می دهند (کاپلان و هیلین،2010).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: 
بخش اول فن آوری رسانه های اجتماعی    15

مبانی نظری فن آوری رسانه های اجتماعی

2-1 مقدمه    15
2-1-2-تعریف رسانه اجتماعی    15
2-1-3- ویژگی های رسانه های اجتماعی    16
2-1-4 اشکال بازاریابی نوین    18
2-1-5- رسانه اجتماعی    21
2-1-6- شبکه اجتماعی    22
2-1-7- مزاياي شبکه های اجتماعی    22
2-1-8- پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی    24
2-1-9-کارکرد شبکه هاي اجتماعی مجازي    25
2-1-10-اهداف شبکه های اجتماعی مجازی    26
2-1-11 کارکردهای رسانه اجتماعی    27
2-1-12-تقسیم بندی رسانه های اجتماعی    30
2-1-13-مولفه های رسانه اجتماعی    32
برخی از مؤلفه های مطالعه شده در ارتیاط با رسانه اجتماعی به شرح زیر است:    32

پیشینه فن آوری رسانه های اجتماعی

منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی از free


مطالب تصادفی