مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 38
حجم 151 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

ضرورت بهره‌گیری از CRM

در رقابت روزافزون برای کسب برتری در بازاریابی، بسیاری از شرکت‌ها از سیستم‌های CRM برای بهبود هوش تجاری، تصمیم‌گیری، تقویت ارتباط با مشتری و افزایش کیفیت خدمات و محصولات استفاده کرده‌اند. زیربنای مفهوم مدیریت مشتری‌مدار، شناخت و کسب رضایت مشتریان است که منجر به حفظ آنها می‌شود.مدیریت ارتباط با مشتری یک دید و رویکرد وسیع برای یکپارچه‌سازی تعاملات سازمان و مشتریانش در حوزه‌های فروش، بازاریابی و نگهداری مشتری به منظور ایجاد و افزایش ارزش برای شرکت و مشتریانش ارائه می‌کند. برخی روندهای اخیر بر توانایی سازمان‌ها برای ایجاد روابط پایدارتر با مشتریان اثرگذار بوده است؛ در این میان افزایش قدرت کامپیوترها و در دسترس قرار گرفتن ابزارهای فوق پیشرفته برای انجام فرایندهای داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها، ظهور تجارت الکترونیکی و توانایی هدف‌گیری مشتریان از طریق اینترنت با هزینه بسیار کمتر و افزایش توجه به اهمیت حفظ مشتریان و ارزش دوره عمر آنها، مهمترین عوامل موثر بوده‌اند.

 

 

بسیاری از مطالعات در بازاریابی نشان داده است که استفاده از ابزارهای داده‌کاوی در CRM می‌تواند کارایی شرکت‌ها را افزایش دهد. مدیران برای کاهش مشتریان از دست رفته نیاز به شناخت رفتار مشتریان و عوامل کسب رضایت آنها دارند. بکارگیری داده‌کاوی در پایگاه‌های داده بزرگ کمک می‌کند تا با کشف روابط و روندهای ناشناخته در ارتباط با مشتریان، تصمیم‌های پیچیده تجاری آسانتر و با دانش عمیق‌تر انجام پذیرد.سازمان‌ها باید منابع محدود خود را به مشتریان سودآور خود تخصیص دهند تا بیشترین سود را کسب کنند؛ از اینرو بخش‌بندی مشتریان بر اساس ویژگی‌های آنها و ارزشی که برای سازمان ایجاد می‌کنند اهمیت پیدا می‌کند. همچنین بر اساس دسته‌بندی مشتریان سازمان می‌تواند استراتژی‌های اختصاصی برای برخورد با هر دسته از مشتریان تعریف نماید. 

 

 

 

علل پیاده‌سازی CRM

تحقیقی که توسط سوییت در سالهای 2001 تا 2004 در بین شرکت‌های استفاده کننده از CRM در انگلیس صورت گرفته، نشان می‌دهد که عوامل مهم برای پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها، بهبود رضایت مشتری، حفظ مشتریان موجود، بهبود ارزش طول عمر مشتری، کسب اطلاعات استراتژیک، جذب مشتریان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌باشد (اکبری 1389).بکارگیری سیستم‌های CRM برای جذب مشتریان جدید اهمیت کمتری در این تحقیق داشته است. اکثر مدیران دریافته‌اند که کسب مشتری جدید هزینه بیشتری نسبت به نگهداری مشتری موجود دارد.در تحقیق دیگری نشان داده شده است که بدست آوردن مشتری مهم است اما نگهداری و رضایت آنها اهمیت بیشتری دارد و حفظ مشتری موجود هزینه کمتری دارد (Zineldin 1999). 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

1    فصل دوم:    2
1.1    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    3
1.1.1    تاریخچه CRM    4
1.1.2    ضرورت بهره‌گیری از CRM    5
1.1.3    علل پیاده‌سازی CRM    6
1.1.4    انواع مدیریت ارتباط با مشتری    7
1.1.5    رویگردانی مشتری    8

1.2    پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
1.2.1    تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    12
1.2.2    تحقیقات انجام شده در داخل کشور    22
1.2.3    خلاصه تحقیقات انجام شده    23

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 از free


مطالب تصادفی