پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع با منابع جدید و بروز و تشریح تمام جوانب آن در قالب 79 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 79
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است تا به مشتریان اهمیت بیشتری دهند و بجای توجه به تولید انبوه و کارا به مشتری و رضایت او از ارائه خدمات توجه کنند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ها را جهت تشخیص مشتریان کلیدی و پراهمیت و حفظ آنها برای مبادلات آتی کمک می کند و از این طریق با عث کاهش هزینه های جلب مشتری جدید و همینطور زایش درآمد های سازمان از جانب مشتریان وفادار می شود. سازمانها تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی آنها محسوب می شوند، بنابراین به روابط با مشتریان به عنوان تعاملاتی سودمند می نگرند که نیازمند مدیریت صحیح می باشد (پلاکویی یاناکی ،2005). سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان ها کمک می کند که به مشتریانشان خدمات بهتری ارائه دهند. این سیستم فرصت های بیشتری برای فروش فراهم می آورد و موجب اثر بخشی بیشتر آن می شود، زمان پاسخگویی و کیفیت خدمات به مشتری را افزایش می دهد، درک واحد بازاریابی از روندها و الگوهای رفتاری مشتریان را ارتقاء می بخشد. دیدگاهی واحد و مشترک از مشتریان را گسترش می دهد و امکان برخورد فرد به فرد با آنها را فراهم می آورد و در نهایت به مشتریان اجازه می دهد تا نحوه تعامل با شرکت را برگزینند.

 

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به سازمانها کمک می کند که به مشتریانشان خدمات بهتری ارائه دهند. این سیستم فرصتهای بیشتری برای فروش فراهم می آورد و موجب اثر بخشی بیشتر آن می شود، زمان پاسخگویی و کیفیت خدمات به مشتری را افزایش می دهد، درک واحد بازاریابی از روندها و الگوهای رفتاری مشتریان را ارتقاء می بخشد. دیدگاهی واحد و مشترک از مشتریان را گسترش می دهد و امکان برخورد فرد به فرد با آنها را فراهم می آورد و در نهایت به مشتریان اجازه می دهد تا نحوه تعامل با شرکت را برگزینند. مدیریت ارتباط با مشتریان عبارت است از مدل تجاری مشتری محوری كه كاركردهای شركت را حول نیازهای مشتریان (و نه محصولات، منابع یا فرایندها) متمركز می نماید تا رضایت، وفاداری و ماندگاری مشتری افزایش یابد (پلسیس و بون ،2004).

 

 

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری از طریق کسب اطلاعات از مشتری و کسب و کار قادر به تجارت در تعاملات فردی هستند. البته مدیریت ارتباط با مشتری  در دو حوزه عملی و تحلیلی است. حوزه عملی جمع آوری اطلاعات را شامل می شود و حوزه تحلیلی داده ها را در بر می گیرد. در واقع مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای از راهبرد های کسب و کار (با تمرکز بر مشتری) و نرم افزارهای فن آوری به منظور افزایش فرایندهای ارتباط با مشتری و مدیریت آن است. باوجود اینکه مدیریت ارتباط با مشتری اغلب دشوار و نگران کننده است لیکن سود به دست آمده قابل توجه است (سیمام و هارا ،2006).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

خرید فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دریافت فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

خرید پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دریافت نمونه سوال پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

خرید پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دریافت مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

خرید فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

خرید مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از download

دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

خرید پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دریافت فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

خرید نمونه سوال پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دریافت فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

خرید فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دریافت فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

خرید کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از www

دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دریافت پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

خرید فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دریافت کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

خرید تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دریافت تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

خرید فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

خرید فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود نمونه سوال پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از pdf

دانلود کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دریافت فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

خرید نمونه سوال پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

خرید فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دریافت فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دریافت فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دانلود کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از word

دریافت تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

خرید تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود پروژه پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دریافت کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دریافت مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دریافت فایل pdf پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

خرید کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دانلود کارآموزی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

دریافت فایل word پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free

خرید تحقیق پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از free


مطالب تصادفی